漫步天涯

我总有一种旅行的感觉,在相当长的一段时间我喜欢这种感觉.在有机会的时候,我就想去走走看看.有些地方很热闹,但大多数地方都很平淡.有些我认为好玩的地方往往多少和我的心境有关.总的来说,我是个乐观的人,总希望能在我去过的地方找出一些值得记忆的东西.人生的经历就是一篇连续的游记.让我们开始漫步吧.

Friday, January 13, 2006

美西四州游记之十一( 夜宿底特律 )

该回家了,六点钟收拾起行囊,先在车加满油,开往机场旁边的RENTAL公司。他们有人用WIRELESS 终端输入数据,简单检查车况后,就OK了。

在DETRIT(底特律)中转时,因从别的航班临时转来5个乘客。座位不够了。航空公司就大喇叭找哪个好心人能将座位让出,我们发扬雷锋精神,助人为乐,让出了我们的机位。航空公司经理万分感谢我们发扬无私的国际主义精神。送我们一天免费酒店和MEAL,并欢迎我们作为他们航空公司的贵宾在将来的某一天免费做他们的飞机。


这样我们就莫名其妙的在底特律住下了,并在一家西餐馆,犒劳了辛苦的参谋长。我也又酒醉了一把。明年去哪里呢?

1 Comments:

Blogger Videos by Professor Howdy said...

.
There is a time for everything,
a season for every activity
under heaven. A time to be
born and a time to die. A
time to plant and a time to
harvest. A time to kill and
a time to heal. A time to
tear down and a time to
rebuild. A time to cry and
a time to laugh. A time to
grieve and a time to dance.
A time to scatter stones
and a time to gather stones.
A time to embrace and a
time to turn away. A time to
search and a time to lose.
A time to keep and a time to
throw away. A time to tear
and a time to mend. A time
to be quiet and a time to
speak up. A time to love
and a time to hate. A time
for war and a time for peace.

May this be
your time to laugh,
embrace & receive
personal peace,
Dr. Howdy

7:52 PM  

Post a Comment

<< Home